Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shammar
GoF''Knight
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:29, 25 Mar 2012 Temat postu: CouncilBB - Sekrety |
|
|
Poradnik nie jest mojego autorstwa. Napisał go Zawau, jeszcze za pierwszego JW.
1. Tor wyścigowy
Najprostszy z wszystkich sekretów. Aby dostać się na tor, kierujemy się do biblioteczki znajdującej się dokładnie na przeciwnym końcu mapy w stosunku do Sali WR (nr 2 na mapie). Interesuje nas obraz przedstawiający statki kosmiczne:
[link widoczny dla zalogowanych]
Podchodzimy do niego i wciskamy USE (domyślnie Enter), obraz wsunie się wgłąb ściany, stając się jednocześnie teleportem na tor.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy wejdziemy w wgłębienie powstałe po wsunięciu obrazu, zostajemy przeniesieni bezpośrednio na tor na Bespin.
[link widoczny dla zalogowanych]
2. Podziemia Akademii
Kierujemy się do przedsionka (nr 3 na mapie ). Stojąc na szczycie schodów wewnątrz przedsionka, interesuje nas pierwsza kolumna na prawo od drzwi, oraz szczelina pomiędzy ową kolumną, a schodami (czerwone kółko na zdjęciu poniżej).
[link widoczny dla zalogowanych]
Stajemy w ten↓ sposób i naciskamy Use.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wówczas, otworzy się właz w podłodze, tuż obok nas.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po zeskoczeniu na dół, znajdziemy się w takim pomieszczeniu. JW zaadaptowało je jako pokój knightów. Jednak to nie koniec sekretu, z tego pokoju jest przejście do następnego. Jeśli chcemy się do niego dostać, zainteresować nas powinno najmniejsze z siedzisk stojących w owym pokoju i przycisk w nim ukryty (czerwone kółko).
[link widoczny dla zalogowanych]
Ustawiamy się w poniższy sposób i wciskamy Use.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wówczas otworzy się ukryte przejście w ścianie za fotelem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy przez nie przejdziemy, znajdziemy się w małym pokoju z dwoma pochodniami. To nadal nie koniec - stając pomiędzy pochodniami i zwracając się w kierunku niskiego tunelu, lewy górny róg przeciwległej ściany jest teleportem do kolejnego sekretu. Wszystko, co musimy zrobić, to stanąć w rogu pokoju i podskoczyć aż do sufitu (tak jak pokazuje strzałka na zdjęciu poniżej).
[link widoczny dla zalogowanych]
W ten sposób znajdziemy się w ukrytej bibliotece (zwanej potocznie Jamą Kronikarza) będącej ostatnim z ukrytych pomieszczeń, do których można się dostać przez właz w przedsionku. Jedynym wyjściem z biblioteki są drzwi na końcu, które teleportują nas z powrotem do przedsionka.
3. Generator
Sala z generatorem znajduje się w południowej części zachodniego skrzydła Akademii (nr 6 na mapie).
Gdy znajdziemy się już w pomieszczeniu, wskakujemy na rury, by znaleźć się w tej pozycji (to koniecznie muszą być TE rury, a drzwi do pomieszczenia muszą się znajdować po naszej lewej stronie). Interesują nas trzy czerwone lampki na ścianie naprzeciw nas (zaznaczone poniżej).
[link widoczny dla zalogowanych]
Doskakujemy do nich i ustawiamy się w poniższy sposób, następnie wciskamy Use. Powinien ukazać się taki napis:
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz mamy trzydzieści sekund na wciśnięcie drugiego przycisku. Nie ma powodu do paniki, przycisk jest niedaleko. Biegniemy po tych samych rurach na ich przeciwległy koniec, by dostać się do tego punktu (zaznaczony czerwonym kółkiem):
[link widoczny dla zalogowanych]
Ustawiamy się przy trzech białych lampkach i wciskamy Use.
[link widoczny dla zalogowanych]
Został nam ostatni, trzeci przycisk. Znajduje się on tuż obok pierwszego. Nie pozostaje nam nic innego, jak szybko wrócić po tych samych rurach na poprzednią ścianę i wcisnąć przycisk, który właśnie się odsłonił (zaznaczony czerwonym kółkiem):
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy już go wciśniemy, pojawi się napis informujący o tym, że mamy 30 sekund by znaleźć teleport.
Znajduje się on po lewo nad drzwiami wejściowymi do sali (zaznaczone czerwonym prostokątem):
[link widoczny dla zalogowanych]
Po wskoczeniu doń, zostaniemy przeniesieni do niebieskiej sali, w której siedzibę ma 101st Regiment.
[link widoczny dla zalogowanych]
4. Wodospad
Wodospad znajduje się w ogrodzie, który z kolei jest umiejscowiony na końcu korytarza w zachodnim skrzydle (nr 4 na mapie). Aby dostać się do ukrytego za wodospadem pomieszczenia, najpierw musimy zniszczyć dwa pręty w kracie kanału.
[link widoczny dla zalogowanych]
Następnie wskoczyć na szczyt każdej z czterech kolumn i stojąc na niej wcisnąć Use.
[link widoczny dla zalogowanych]
Musimy robić to dość szybko, gdyż przejście otworzone w kanale w ten sposób zamyka się po kilkunastu sekundach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wpływamy na sam koniec kanału. Po kilku sekundach zamknie się za nami przejście, jednak to już nieistotne. Teraz musimy się skupić na utorowaniu sobie drogi przez kolejną przeszkodę. Jeden segment dna kanału jest tą przeszkodą (na zdjęciu poniżej zaznaczyłem jego umiejscowienie w dnie - za plecami znajduje się ściana, która się zamyka). Musimy zniszczyć ów fragment dna, można to zrobić zarówno bronią palną, jak i mieczem świetlnym (najlepiej red style, pionowe cięcia - tak by sięgały podłogi) - po kilku celnych (słychać charakterystyczny dźwięk niszczonego materiału) trafieniach, dno się zapadnie odsłaniając wnękę, do której musimy wskoczyć. Przez cały czas trzeba mieć na uwadze to, by się nie utopić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy już wskoczymy do wnęki powstałej po zniszczonym fragmencie dna kanału, znajdziemy się w takim oto pomieszczeniu. By z niego wyjść, wystarczy wskoczyć do wodospadu, który jest widoczny na zdjęciu - zostaniemy wtedy wyrzuceni do wody z drugiej strony wodospadu.
[link widoczny dla zalogowanych]
5. Biuro
Do biura dostaje się poprzez ukryte przejście w głównej bibliotece Akademii, czyli tej, która znajduje się w głównym holu - tym samym pomieszczeniu, w którym się spawnuje (nr 1 na mapie)
Przejście znajduje się dokładnie w tym przedziale (czerwony prostokąt):
[link widoczny dla zalogowanych]
A jeszcze dokładniej, na tej półce:
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz najtrudniejsze. Żeby dostać się do owego przejścia, trzeba stanąć na półce w taki sposób jak na zdjęciu poniżej. Aby na niej stanąć, trzeba skoczyć na odpowiednią wysokość i kucnąć w powietrzu jednocześnie napierając na półkę. Jeśli zrobimy to poprawnie, powinniśmy się znaleźć w podobnej pozycji:
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz pozostaje nam tylko iść przed siebie; w lewo, bądź w prawo (zależnie od tego, w której części półki stanęliśmy) - przejście jest mniej więcej po środku półki (tak jak zostało to zaznaczone na screenie #2). Gdy trafimy w przejście, znajdziemy się w takim pomieszczeniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ari
GoF^Leader
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 635
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Nie 10:47, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Super ;D Ide do biura xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Darqxxx
GoF''Knight
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 12:30, 10 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Wow , no nieźle A taka miałem przyjemność jak odkryłem jakiś sekret
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|