Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tőshirő
GoF''Knight
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:31, 25 Kwi 2012 Temat postu: Poradnik - Komendy |
|
|
Tutaj mam zamiar umieścić poradnik z większością znanych komend, które pewnie i tak łatwo znaleźć każdemu gdzie indziej, ale i tak to daję. Poradnik autorstwa Miszy, CL'a zakonu RJO
Zmniejszanie Pingu
poprzez zmianę konfiguracje Systemu.
Nie wielu z was wie, że systemy Windows XP Profesional oraz Vista, w podstawowej konfiguracji uruchomione mają funkcje rezerwacji przepustowości łącza dla potrzeb systemowych takich jak np. update. Opcja ta została skonfigurowana tak by rezerwować 20% przepustowości łącza. Rzadko kto korzysta z oprogramowania wykorzystując pakiety QoS zatem proponuje wyłączenie tej funkcji. Wyłączenie rezerw łącza może zmniejszyć twój ping nawet od 5 do 10 ms. Jak to zrobić ? Aby wyłączyć rezerwację zasobów łącza należy odpalić narzędzie "Zasady Grupy". Odpalamy je w następujący sposób.
Menu Start ~ Uruchom... następnie wpisujemy "gpedit.msc" i klikamy OK !
Na naszym ekranie ukarze się okienko "Zasady Grupy". Z menu po lewej wybieramy pozycję "Szablony Administracyjne" następnie w głównym oknie wybieramy opcje "sieci" potem "Harmonogram Pakietów QoS" i "Ogranicz Rezerwowalną Przepustowość". Do wyboru mamy teraz 3 pozycje"
Nie Skonfigurowano
Włączone
Wyłączone
Wybieramy opcje "włączone" i w okienku "Limit Przepustowości (%) ustawiamy na 0 ( zero ). Następnie klikamy "Zastosuj" i OK. Możemy zamknąć okno "Zasady Grupy" Należy teraz z restartować Komputer. Nasz ping powinien zmniejszyć się od 0 - 10 ms.
Zmiany w Konfiguracji Gry
Nadszedł czas na konfigurację gry. Star Wars Jedi Knight III : Jedi Academy nie jest zbyt rozbudowaną grą pod względem konfiguracji opcji związanych z połączeniem, zatem konfiguracja powinna przebiec szybko i w miarę łatwo.
* Komenda Snaps
Komenda klienta odpowiedzialna za liczbę stanów ( snapshotow ) otrzymanych od serwera. Przeważnie jej zakres mieści się miedzy 10 a sv_fps serwera. Sv_fps jest komendą serwera odpowiedzialną za ilość snapshotow wysłanych do klienta ( gracza ). Dla prawidłowej synchronizacji klienta i serwera obie te komendy powinny być równe. Wartość jaka standardowo ustawiana jest na serwerach wynosi sv_fps 30. Zatem w normalnych warunkach snaps powinien być zawsze taki sam jak sv_fps ustawiony na serwerze, na którym chcemy grać. Można to sprawdzić w zakładce ( server info ). W praktyce wygląda to troszkę inaczej dlatego zalecał bym sprawdzenie /snap 10 , 20 , 30 , 40 , 50 i ustalenie, która wartość jest najlepsza na posiadanym łączu.
* Komenda Rate
Ta komenda odpowiada za maksymalna ilość bajtów na sekundę, jaką będziemy otrzymywać od serwera. Domyślną wartością w tym przypadku jest /rate 3000 czyli mniej więcej 2.9 Kb/sek. Odpowiednikiem komendy /rate na serwerze jest /sv_maxrate, które na większości serwerów dopuszcza maksymalnie rate 25000. Można to również sprawdzić w zakładce ( Serwer Info ). Zatem myśląc analogicznie liczbę rate zwiększamy lub zmniejszamy w zależności od szybkości łącza. Szybsze łącze = większe rate, wolniejsze łącze = mniejsze rate.
* Komenda cl_maxpackets
Komenda ta odpowiada za ilość pakietów UDP lub IPC wysyłanych przez klienta ( gracza ) do serwera. Przyjęta wartość domyślna to 30. I tak biorąc pod obserwację konfiguracje serwerów multiplayer możemy zauważyć, że większość z nich dopuszcza minimum 30 i maksimum 100 wysyłanych pakietów. Komenda ma znaczenie przy słabym uploadzie naszego łącza. W przypadku słabszych łącz można eksperymentować zmniejszając lub zwiększając ilość pakietów w zależności od szybkości łącza. Ogólnie przyjętą zasadą jest, że liczba pakietów powinna być równa średniej liczbie FPS lub stanowić dzielnik com_maxfps. Ma to wpływ na synchronizacje pomiędzy wysyłanymi pakietami, a renderowanymi klatkami.
* Komenda cl_packetdup
Ta komenda z kolei odpowiada za ilość zdublowanych czyli powtórzonych pakietów UDP lub IPX wysłanych przez klienta do serwera w celu obniżenia strat pakietów. Przy użyciu tej komendy przydatny będzie nam Lagometr, gdyż wykres lagometru jest głównym czynnikiem, który wpływa na wpisywaną wartość cl_packetdup. Lagometr można uruchomić komendą cg_lagometer 1. Możliwy zakres wartości cl_packetdup to wartość od 1 do 5, domyślna wartość to 1. W przypadku dobrego połączenia można ustawić na "0". Jeżeli lagometr wskazuje na dużą ilość utraconych pakietów ( czerwona linia u dołu wykresu ). Należy zmienić wartość na 2 lub więcej.
* Komenda cl_timenudge
Służy do wywołania opóźnienia na komputerze klienta ( symulacja laga ) lub zwiększenia predykcji ruchów modelu klienta przez serwer. Opóźnienie możemy uzyskać wpisując wartości dodatnie. Wpisanie wartości 10 spowoduje opóźnienie o 10 milisekund. Będzie to odwzorowywać ping o wysokości 10 ms. Nie wpływa to jednak na poprawę jakości połączenia, a wręcz przeciwnie może je pogorszyć. Dzięki wpisaniu wartości ujemnej będziemy mogli przewidzieć ruch naszego przeciwnika. W przypadku stałego pingu możemy eksperymentować z wartościami ujemnymi od 25 - 50% aktualnego pingu. Może to pomóc w zmniejszeniu laga.
* Komenda cg_smoothclients
Komenda z wartością 1 nie tyle wpłynie zbytnio na nasze połączenie z serwerem. Pomoże nam jednak w sytuacjach, gdy na serwerze znajduję się osoba gubiąca dużą ilość pakietów tzw. warp. W skutek gubienia pakietów przez innego gracza jego postać zaczyna klatkować, co w znacznym stopniu utrudnia nam jego trafiwnie. Pomocna okazuje się wtedy ta oto komenda. Skutkiem ubocznym mogą być błędy predykcji. Dlatego zaleca się nie używanie tej komendy z ujemną wartością cl_timenudge.
[CFG] Skrypty
Skrypt na tzw. BFa, działa tylko, gdy używamy staffa.
Kod:
bind E "+forward;wait;wait;+moveup;wait;wait;+attack;"
Skrypt Low Jump, tzw. niskie doskoki przydatne dla bardziej wtajemniczonych graczy.
Najlepiej ustawiać na Mouse3 (przycisk Scrolla), dlatego, że wtedy nie blokuje nam Makro.
Kod:
bind MOUSE3 "+moveup; wait 4; -moveup;wait 5;+movedown;wait 3 -movedown"
Skrypt zmiany koloru miecza, wszystkie kolory.
Kod:
bind . "vstr sabercolorchange"
set sabercolorchange "vstr scochg"
set scochg "color1 4;color2 4;set sabercolorchange vstr scochg2;echo ^4Niebieski ^7Kolor"
set scochg2 "color1 0;color2 0;set sabercolorchange vstr scochg3;echo ^1Czerwony ^7Kolor"
set scochg3 "color1 2;color2 2;set sabercolorchange vstr scochg4;echo ^3Żółty ^7Kolor"
set scochg4 "color1 3;color2 3;set sabercolorchange vstr scochg5;echo ^2Zielony ^7Kolor"
set scochg5 "color1 5;color2 5;set sabercolorchange vstr scochg6;echo ^6Jasny Niebieski ^7Kolor"
set scochg6 "color1 1;color2 1;set sabercolorchange vstr scochg;echo ^3Pomaranczowy ^7Kolor
Zmiana broni.
Kod:
bind - "vstr saberchange"
set saberchange "vstr sbrchg"
set sbrchg "saber1 Kyle;saber2 none;set saberchange vstr sbrchg2;echo ^4Single"
set sbrchg2 "saber1 Kyle;saber2 Kyle;set saberchange vstr sbrchg3;echo ^4Dual"
set sbrchg3 "saber1 dual_5;saber2 none;set saberchange vstr sbrchg;echo ^4Staff"
Zmiana Kolorów modelu.
Kod:
bind , "vstr colorchange"
set colorchange "vstr colchg"
set colchg "char_color_blue 256 ; char_color_green 256 ; char_color_red 256;set colorchange vstr colchg2;echo ^0Czarny ^7Model"
set colchg2 "char_color_blue 255 ; char_color_green 0 ; char_color_red 0;set colorchange vstr colchg3;echo ^4Niebieski ^7Model"
set colchg3 "char_color_blue 0 ; char_color_green 255 ; char_color_red 0;set colorchange vstr colchg4;echo ^2Zielony ^7Model"
set colchg4 "char_color_blue 0 ; char_color_green 0 ; char_color_red 255;set colorchange vstr colchg5;echo ^1Czerwony ^7Model"
set colchg5 "char_color_blue 0 ; char_color_green 0 ; char_color_red 0;set colorchange vstr colchg;echo ^7Biały ^7Model"
Nagrywanie dem.
Kod:
bind uparrow "vstr demo"
set demo "vstr dem"
set dem "g_synchronousclients 1; record ; g_synchronousclients 0; set demo vstr dem2;"
set dem2 "stoprecord ;set demo vstr dem"
paczka cfg [link widoczny dla zalogowanych]
Komendy konsoli
Commands - komendy tego typu składają się głównie z jednego słowa, a do ich wprowadzenia nie wymagana jest dodatkowa wartość liczbowa, np callvote, kick, quit itp. Listę komend tego typu możemy uzyskać w konsoli po wpisaniu komendy /cmdlist
Cvars - komendy te zaś składają się z poleceń oraz nadawanych im wartości liczbowych i nie tylko, np. team s, cg_drawfps 1. Listę komend typu Cvars otrzymamy po wpisaniu w konsoli komendy /cvarlist. Komendy tego typu zaczynają się głównie od:
* cg_ - Client General
* g_ - Game
* cl_ - Client
* sv_ - Server
* s_ - Sound
* r_ - Render
* m_ - Mouse
-» Bindy
bind [klawisz] [komenda] - Komenda przyporządkowuje komendę klawiszowi.
unbind [klawisz] - "zdejmuje" polecenie przyporządkowane klawiszowi.
bindlist - Komenda wyświetla listę aktualnie zbindowanych klawiszy.
+attack - Fire / Strzał.
+back - Krok do tyłu.
+forward - Krok do przodu.
+moveleft - Krok w lewo.
+moveright - Krok w prawo.
+moveup - Płyniemy lub skaczemy do góry.
+movedown - Kucamy lub płyniemy w dół.
+speed - Skradanie się.
+lookdown/-lookdown - Patrzymy w dół z szybkością określoną w cl_pitchspeed.
+lookup/-lookup - Patrzymy w górę z szybkością określoną w cl_pitchspeed.
+zoom - Zoom, przybliżanie obrazu.
+score - Włącza tablice wyników.
+button2 - Użycie przedmiotu.
+button3 - Gesture, czyli odgłos wydawany przez każdy z modeli.
vote [yes/no] - Klawisz, za pomocą którego głosujemy twierdząco lub przecząco.
weapon X - Zmiana broni po wciśnięciu danego klawisza (1-gauntlet, 2-mg, 3-sg, 4-gl, 5-rl, 6-lg, 7-rg, 8-pg, 9-bfg).
weapnext - Następna broń.
weapprev - Poprzednia broń.
toggleconsole - Bind uruchamiający konsole.
messagemode - Wysyłamy wiadomość do graczy podczas gry.
messagemode2 - Wysyłamy wiadomość do graczy z drużyny.
messagemode3 - Wysyłamy wiadomość do gracza, którego mamy na celowniku.
messagemode4- Wysyłamy wiadomość do gracza, który ostatni nas zranił.
say [text] - Wysyłanie zbindowanej wiadomości do wszystkich graczy.
say_team [text] - Wysyłanie zbindowanej wiadomości do graczy ze swojej drużyny.
tell_target [text] - Wysyła text do przeciwnika, którego właśnie mamy na celowniku.
tell_attacker [text] - Wysyła gracza, przez którego przed chwilą zostaliśmy trafieni.
vstr - Uruchamia łańcuch komend określonych poleceniem set.
set [variable] [wartość] - Przypisuje danej komendzie wartość. Używane w configach, nie w konsoli.
seta [variable] [wartość] - Przypisuje danej komendzie wartość i przechowuje ją w config.cfg.
sets [variable] [wartość] - Przypisuje danej komendzie wartość oraz powoduje, że po wpisaniu komendy serverinfo będzie ona pokazana.
setu [variable] [wartość] - Przypisuje danej komendzie wartość oraz powoduje, że po wpisaniu komendy clientinfo będzie ona pokazana.
-» Komendy Dźwięku
snd_restart - Restartuje silnik dźwiękowy.
s_initsound 0 - Wyłącza całkowicie inicjalizację systemu dźwiękowego.
s_musicvolume 1 - Określa głośność muzyki podczas gry.
s_doppler 1 - Wyłącza efekt lecącej blisko rakiety.
s_khz 22 - Określa częstotliwość odgrywanych dźwięków; 11, 22 lub 44kHz.
s_mixahead 0.2 - Określa czas po jakim będą miksowane dźwięki; wraz z s_mixprestep znacznie wpływa na fps.
s_volume 0.7 - Określa głośność efektów podczas gry.
-» Komendy Myszy
+mlook - Komenda określająca rozglądanie się myszką, o mniejszym priorytecie od cl_freelook.
sensitivity 5 - Określa czułość myszki.
cl_mouseaccel 0 - Określa szybkość akceleracji myszki, czyli przyspieszenia podczas szybkiego obrotu.
cl_showmouserate 0 - Wyświetla aktualny sensitivity.
cl_freelook 1 - komenda określająca rozglądanie się myszką o najwyższym priorytecie.
m_pitch 0.022 - Określa czułość myszy przy ruchu w góra/dół; wpisanie z minusem włącza tzw. invert mouse.
m_yaw 0.022 - Określa czułość myszy przy ruchu na boki; wpisanie z minusem włącza boczny invert.
-» Komendy Ogólne Klienta
cg_autoswitch 1 - Powoduje zmianę broni na tę, która właśnie podnieśliśmy.
cg_bobpitch 0.002 - Zwiększenie wartości powoduje kołysanie się na boki; przy 0.002 nie odczuwa się tego.
cg_bobroll 0.002 - Tak jak wyżej.
cg_bobup 0.005 - Tak jak wyżej.
cg_brasstime 1250 - Określa czas renderowania elementów dynamicznych. np. łuseka.
cg_crosshairhealth 1 - Włącza zmianę koloru celownika (na żółty i czerwony) przy niskim health.
cg_crosshairsize 24 - Określa wielkość celownika.
cg_draw2d 1 - Włącza. HUD.
cg_draw3dicons 1 - Zamienia HUDa na 2d.
cg_drawammowarning 1 - Włącza ostrzeżenie o kończącej się amunicji.
cg_drawattacker 1 - Wyświetla postać oraz nick gracza, który ostatnio nas zranił.
cg_drawcrosshair 1 - Włącza celownik 0 lub określa jego rodzaj 1-6.
cg_drawcrosshairnames 1 - Wyświetla nick gracza, którego mamy na celowniku.
cg_drawfps 1 - Włącza licznik fpsów.
cg_drawfriend 1 - Wyświetla żółty trójkąt nad graczami z naszego teamu.
cg_drawgun 1 - Włącza wyświetlanie broni.
cg_drawicons 0 - wyłącza ikony broni, armora i modelu w HUDzie, ale pozostawia status.
cg_drawrewards 0 - Wyłącza pokazywanie medali excellent i impressive.
cg_drawsnapshot 1 - Wyświetla licznik snapshotów otrzymywanych od serwera.
cg_drawstatus 0 - Wyłącza HUD, podobnie.
cg_drawtimer 1 - Wyświetla upływ czasu w prawym górnym rogu.
cg_forcemodel 1 - Zamienia wszystkie modele graczy na taki jaki my mamy.
cg_fov 90 - Określa kąt widzenia otoczenia.
cg_gibs 0 - Wyłącza fontanny krwi po zabiciu przeciwnika.
cg_lagometer 1 - włącza licznik lagów.
cg_marks 0 - Wyłącza znaki powstałe na ścianach po strzale bronią.
cg_railtrailtime 300 - Określa czas wyświetlania promienia raila.
cg_runpitch 0.002 - Podobnie jak bobpitch; powinno być równe 0.
cg_runroll 0.005 - Jak wyżej.
cg_shadows 0-3 - Wyłącza cienie modeli; działa jeśli cg_marks jest 1.
cg_simpleitems 0 - Wyłącza renderowanie przedmiotów na mapie jako modeli 3d.
cg_thirdperson 1 - Pokazuje model od tyłu.
cg_thirdpersonrange 40 - Określa odległość z jakiej widoczny jest model, kiedy poprzednia opcja jest aktywna.
cg_viewsize 1-100 - Określa rozmiar ekranu w procentach.
cg_zoomfov 1-160 - Określa zasięg zooma; im wyższa wartość tym bliżej.
-» Komendy Grafiki
r_fastsky 0 - Wyłącza niebo.
r_fullscreen 1 - Uruchamia grę w oknie.
r_gamma 1 - Określa jasność.
r_noportals 0 - Wyłącza widok po drugiej stronie portalu.
r_primitives 0 - Określa pewien tryb renderowania.
r_railcorewidth 16 - Określa szerokość początkowego odcinka promienia raila.
r_customwidth 1600 - Określa własną szerokość ekranu; r_mode musi być -1 i r_customaspect 1.
r_customheight 1024 - Określa własną wysokośc ekranu; r_mode musi być -1 i r_customaspect 1.
r_drawsun 0 - Renderuje słońce, kiedy r_fastsky jest 0.
r_dynamiclight 1 - Wyłącza efekt oświetlania pomieszczenia przez lecącą rakietę, granat i łuski.
r_subdivisions 4 - Określa pewien tryb renderowania krzywych. Max wartośc 999.
r_vertexlight 0 - Całkowicie wyłącza dynamiczną grafikę.
vminfo 0 - Wyświetla dość szczegółowe informacje o załadowanym kodzie gry.
r_railwidth 128 - Określa szerokość głównego promienia raila.
r_railSegmentLength 32 - Określa jeszcze jeden parametr wielkości promienia raila.
r_customaspect 1 - Wyłącza określenie własnej rozdzielczości przy pomocy r_customwidth i r_customheight.
r_ignoreglerrors 1 - Powoduje zatrzymanie uruchamiania gry po błędzie systemu OpenGl.
r_lightmap 0 - Włącza dość ciekawy, ale brzydki efekt graficzny.
r_lodbias 0 - Określa pewien rodzaj detalu graficznego; 0 największy.
r_mode 3 - Określa rozdzielczość; 3 to 640x480, im wyżej tym większa.
r_overbrightbits 2 - Może służyć obok r_gamma do regulacji jasności.
r_picmip 0 - Określa maksymalny rozmiar tekstur; 8 okropnie brzydko.
com_maxfps 85 - Określa maksymalną ilość fps, jakiej będzie używała gra.
gfxinfo - Wyświetla informacje o składnikach graficznych mapy.
-» Komendy Połączenia
showdrop 0 - Wyświetla utracone pakiety.
cl_shownet 1 - Wyświetla nieznany licznik.
cl_showsend 1 - Jak wyżej.
cl_showtimedelta 1 - Jak wyżej.
cl_timenudge 0 - Wymusza opóźnienie w grze - symulacja laga.
cl_maxpackets 30 - Określa max rozmiar pakietu UDP wysyłanego przez klienta.
rate 3000 - Określa szybkość wymiany danych między serwerem a klientem (Bps).
net_restart - Restartuje ustawienia sieciowe.
showpackets 0 - Wyświetla pakiety otrzymywane i wysyłane.
snaps 20 - Określa liczbę snapshotów (stanów gry) na sekundę otrzymywanych od serwera doyczące. klienta.
cl_packetdup 1 - Określa ilość zdublowanych pakietów, wysyłanych przez klienta w celu minimalizacji strat pakietów.
-» Komendy Typu Commands
clear - Czyszczenie konsoli.
in_restart - Restartuje główny engine.
kill - Popełniamy samobójstwo.
version - Wyświetla wersję gry.
cvarlist - Wyświetla listę wszystkich komend typu variable.
cmdlist - Wyświetla listę komend typu commands.
quit - Wychodzi do windowsa.
screenshot - Ściąga zdjęcie ekranu do pliku screenshots\shot000#.jpg.
localservers - Wyszukuje serwery lokalne, nawet w czasie gry.
-» Pozostałe Przydatne Komendy
follow player_name - Włącza spectacing na danym graczu.
model model/skin - Określa model, np. reborn/default.
colorx - Określa kolor miecza, gdzie x to liczba.
condump nazwa_pliku - Zrzuca zawartość konsoli do podanego pliku.
connect IP/DNS - Łączenie się z danym serwerem.
disconnect - Odłącza się od serwera.
demo nazwa_pliku - Odgrywa demo o podanej nazwie, znajdującego się w katalogu gamedata/base/demos.
echo text - Może wyświetlić dany tekst po realizacji danej komendy.
exec nazwa_configu - Uruchamia config, jeśli plik cfg jest w gamedata/base/.
writeconfig nazwa_pliku - Zapisuje do pliku cfg wszystkie aktualnie ustawione bindy i komendy typu cvar.
record nazwa_pliku - Nagrywa demo o podanej nazwie.
stoprecord - Zatrzymuje nagrywanie dema.
timescale - Określa szybkość odtwarzania dema.
scr_conspeed - Określa szybkość opuszczania/chowania
konsoli; im większa wartość tym szybciej.
name - Określa nick, możliwa zmiana koloru poprzez postawienie ^# przed znakiem, gdzie # to kolor 0-7.
password - Hasło potrzebne do połączenia się z serwerem.
callvote - Po wpisaniu wyświetli się lista dostępnych opcji serwera na które można głosować.
cl_freezedemo 1 - Zatrzymuje demo dopóki nie zostanie z powrotem przywrócone do 0.
cl_maxping 800 - Określa maksymalny ping, z jakim browser wyświetli dostępne serwery w menu multiplayer.
-» Cheats
sv_cheats 1 - Komenda określa, czy można używać cheatów przy pomocy devmap.
devmap map_name - Komenda pozwalająca załadować mapę z możliwością użycia na niej cheatów.
god - Włącza/wyłacza nieśmiertelność.
noclip - Włącza/wyłącza przechodzenie przez ściany.
give (item) - Dodaje przedmiot.
() Dodatek:
-» Komendy Animacyjne Konsoli Mod JA+.
amkneel - klęknięcie
ambeg - kucnięcie
amhiltThrow1 - rzut mieczem
amhiltThrow2 - rzut mieczem2
amsit - siedzenie
amsit2 - siadzenie2
amsit3 - siedzenie3
amsit4 - siedzenie4
amsit + bind kucnięcia - zabwne brum brum
gloat - rzut mieczem
amatease - stanie na baczność
amshake - stanie na baczność2
amnod - stanie na baczność3
amsurrender - ręce do góry
ambreakdance - taniec
ambreakdance2 - taniec2
sleep - śpi
amflip - ruch mieczem do okoła głowy
amdie - udawana śmierć
amdie2 - udawana śmierć2
amwon - pokazuje mięśnie
amknockmedown - postać upada
amwait - oparcie się
amhips - Kozak
amcomeon - macha ręką
bow - ukłon
amnoisy - chwycenie za głowę
amneo - sprężynka
amhug - podciąg gatki
amkiss - buziaczek
amvictory - zwycięstwo
amhello - powitanie
taunt - ruch ręka sug. wyzwania
amfinishinghim - denerwowanie
ampower - podskok
-» Komendy Administratora Mod JA+.
amlogin [password] - logowanie
amlogout - wylogowywanie
amstatus - pokazuje numery klienta podłączonego do serwera
amsleep <numer_klienta> - uśpienie
amwake <numer_klienta> - budzi sie
amkick <numer_klienta> - kick
amslap <numer_klienta> - przewraca gracza
amempower <numer_klienta> - moce
ammerc <numer_klienta> - bronie
amban <numer_klienta> - ban/kick
amghost <numer_klienta> - jesteś duchem
amprotect <numer_klienta> - Osłonka off/on
amsilence <numer_klienta> - Zakaz pisania
amunsilence <numer_klienta> - Można pisać
ammindtrick <numer_klienta> - Oślepienie off/on
amwhois - Kto jest zalogowany jako admin
amtele <numer_klienta1> <numer_klienta2> - teleportacja
amweather - zmiana pogody
amseeGhost - off/on widzenie graczy, którzy są duchami
amkillvote - wyłącza vote
ampoll [pytanie] - stworzenie sondy TAK/NIE
amrename [stary nick] [nowy nick] – zmiana nicku delikwenta
amsay [tekst] – chat dla administatorów
ampsay <numer_klienta> [tekst] - tekst widoczny dla wszystkich, po wprowadzeniu numer gracza, ukazuje się mu duży tekst.
amorigin <numer_klienta> - podaje współrzędne gracza
amtelemark - zapisuje twoją pozycję
amtele - teleportuje do zapisanej pozycji
amtele <numer_klienta> X Y Z Yaw - teleportuje gracza do współrzednych (X, Y, Z) pod kątem Yaw
amForceAltDim <numer_klienta> - blokuje gracza w "Alternatywnym Wymiarze". -1 dla wszystkich
amUnForceAltDim - odblokowuje gracza z "Alternatywnego Wymiaru". -1 dla wszystkich
amweather snow - pada śnieg
amforceteam <numer_klienta> - wyrzuca drużynę - s (spect), f (free), b (blue), r (red)
amlockteam <numer_klienta> - blokuje/odblokowuje drużynę - s (spect), f (free), b (blue), r (red)
amdenyvote <numer_klienta> - Pozwala/Zabrania graczowi udziału w głosowaniu
amShowMotd <numer_klienta> - wyświetla tekst powitalny serwera
amweather rain - pada deszcz
ammap [numer_trybu] [nazwa_mapy] - zmiana mapy
npc spawn [nazwa_npc] - stworzenie NPC
npc spawn vehicle [nazwa_pojazdu] - stworzenie pojazdu
npc kill all - niszczy wszystkie NPC
-» Ukryte modele
model reborn/boss
model boba_fett/no_jetpack
model cultist/brown
model imperial/commander
model imperial officer
model jawa
model reborn_twin/boss
model stormtrooper/officer
model tavion_new/possessed
model ja_darkjedi_1
model ja_darkjedi_2
model ja_darkjedi_3
model human_merc/racto
model prisoner/merchant
-» Mapy Single Player
academy1
academy2
academy3
academy4
academy5
academy6
hoth2
hoth2.weather
hoth3
kor1
kor2
t1_danger
t1_fatal
t1_inter
t1_rail
t1_rail.weather
t1_sour
t1_surprise
t2_dpred
t2_rancor
t2_rogue
t2_trip
t2_wedge
t2_wedge.weather
t3_bounty
t3_byss
t3_hevil
t3_rift
t3_stamp
taspir1
taspir2
vjun1
vjun1.weather
vjun2
vjun3
yavin1
yavin1b
yavin2
yavin2.weather
-» npc spawn
assassin_droid
bartender
bespincop
bespincop2
cultist
cultist_destroyer
cultist_drain
cultist_grip
cultist_lightning
cultist_saber
cultist_saber2
cultist_saber_throw2
cultist_saber_med2
cultist_saber_med_throw2
cultist_saber_stong2
cultist_saber_strong_throw2
cultist_saber_all2
cultist_saber_all_throw2
cultistcommando
elder
elder2
galak_mech
glider
gonk
gran
gran2
granboxer
granshooter
hazardtrooper
hazardtrooperconcussion
hazardtrooperofficer
human_merc_bow
human_merc
human_merc_rep
human_merc_flc
human_merc_cnc
human_merc
human_merc_key
impcommander
imperial
impofficer
impworker
interrogator
jawa
jawa_armed
jedi
jedif
jedi2
jedimaster
jeditrainer
jedi_random
jedi_hf1
jedi_hf2
jedi_hm1
jedi_hm2
jedi_kdm1
jedi_kdm2
jedi_rm1
jedi_rm2
jedi_tf1
jedi_tf2
jedi_zf1
jedi_zf2
mark1
mark2
merchant
minemonster
mouse
nulldriver
player
prisoner
prisoner2
probe
protocol
protocol_imp
r2d2
r2d2_imp
r5d2_npc
r5d2_imp
rebel
rebel2
reborn
rebornacrobat
rebornboss
rebornchiss
rebornfencer
rebornforceuser
rebornrodian
reborntrandoshan
rebornweequay
reborn_dual
reborn_dual2
reborn_new
reborn_new2
reborn_staff
reborn_staff2
DKothos
VKothos
RebornMaster
RebornMasterDual
RebornMasterStaff
remote
rockettrooper
rockettrooper2
RocketTrooper2Officer
RocketTrooper_ver1
rocks
rodian
Rodian2
saber_droid
saber_droid_training
saboteur
saboteurcommando
saboteurpistol
saboteursniper
sand_creature
sand_creature_fast
seeker
sentry
snowtrooper
stcommander
stofficer
stofficeralt
stormpilot
stormtrooper
StormTrooper2
swamptrooper
SwampTrooper2
Tavion
tavion_new
Tavion_scepter
Tavion_sith_sword
test
trandoshan
tusken
tuskensniper
ugnaught
Ugnaught2
weequay
Weequay2
Weequay3
Weequay4
ragnos
luke
kyle
kyle_boss
rosh_penin
rosh_penin_noforce
rosh_dark
rosh
rancor
rancor_mutant
wampa
jedi_random
howler
shadowtrooper
ShadowTrooper2
stormtrooper
alora
alora_dual
jan
lando
boba_fett
chewie
desann
galak
lannik_racto
rax
noghri
reelo
monmothma
morgankatarn
prisoner
rebel
-» npc spawn vehicle
swoop
atst_vehicle
lambdashuttle
rancor_vehicle
swoop
swoop_cin
swoop_mp
swoop_mp2
swoop_red
tauntaun
template
tie-bomber
tie-bomber2
wampa_vehicle
wildtauntaun
x-wing
z-95
hailfire_droid
destroyer_droid
Mam nadzieję że wam się przyda...
Skopiowałem to z Forum SEoJ bo pomyślałem, że nam się przyda Smile Autorem posta jest Danio ale autorów samej treści jest kilku, ten bajer z internetem z samej góry znam i stosuję już od dawna i naprawdę pomaga Smile Może nie ma wielkiej różnicy ale jest ona widoczna (przynajmniej dla mnie). Tak więc miłego kombinowania!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tőshirő dnia Śro 14:43, 25 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ari
GoF^Leader
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 635
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Śro 14:47, 25 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Zły dział, takie rzeczy w pomocy się daje Tosiek...a nie w bibliotece SW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tőshirő
GoF''Knight
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:59, 25 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
napisałem na shoutboxie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|